zaterdag 30 juli 2011

Zwaan kleef aan

Ook afgelopen week had ik de vraag in de loopgroep gegooid: wie wil er dit weekend mee hardlopen in het bos. En waren we vorige week nog met z'n 2en, nu waren we met 5 lopers. We zouden dit keer om 9 uur elkaar ontmoeten. Omdat ik niet vlak vantevoren kan ontbijten - door het hardlopen is de kans te groot dat het ontbijt weer naarboven komt - moest de wekker wel erg vroeg worden gezet (7 uur). En dat op de vrije zaterdag!
Meestal denk ik voor het begin van een training: "moet dit nou echt? Wil ik dit echt?" En dit was ook mijn gedachte toen ik door de frisse miezerregen de 6km naar het beginpunt fietste. Stiekem denk ik dan al aan warme koffie en een warme douche na afloop.
We hebben een mooie route gelopen. En moesten wel regelmatig stoppen, op het kaartje kijken, nadenken, en op goed geluk weer verder lopen... Helemaal toen we van de paaltjesroute afweken!
Maar weer goed aangekomen bij het beginpunt. En wat is het toch mooi, daar. Nederland heeft zo ontzettend veel prachtige plekken!
Gisterochtend op weg naar mijn werk zag ik ook iets moois. Ik fietste over het fietspad langs veel bomen. En ineens hoorde ik links van me een vreemd geluid. Zaten 2 eekhoorntjes (prachtig rode) elkaar achterna, en renden rondjes over de boomstam. Omhoog en omlaag.

En nu lekker de hele middag niets. Even boodschappen doen. Ook nog wat slapen - ik ben een aantal weken heel moe geweest, en ik heb de goede hoop dat de energie weer terugkomt maar extra slaap is nog wel nodig.
En vanavond uit eten met de hardloopgroep. Zo'n etentje is ongeveer 1x per jaar. Het zal vast erg gezellig worden!
Ik wens jullie een fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Toch lekker als je voldaan kunt zijn na zoveel actie... Veel plezier vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een lekker ontspannen dagje. Helemaal geen dingen die nodig moeten, alleen de dingen die je goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen