donderdag 21 juli 2011

Een vakantiedagje

Gisteren was een heerlijk 'vakantiedagje' - ook al heb ik officieel pas in september vakantie.
Doordat ik deze week slechts 2 dagen werk (ik heb een flexibel rooster, met een gemiddeld aantal uren dat ik per week werk), waren er dus 3 doordeweekse-vrije-dagen! En ik had met mijn vader afgesproken dat het leuk zou zijn als hij en zijn vrouw op woensdag bij mij zouden komen. Dan konden we meteen alsnog zijn verjaardag vieren (hij was vorige week jarig).
Iets na elven kwamen ze aan. Na koffie en heerlijke taart zijn we eerst een stuk gaan rijden. We hebben een wandeling gemaakt in Montferland, nadat we eerst bij een restaurantje geluncht hadden. We hadden echt geluk met het weer - het was lekker zonnig en warm. Regenkleding was gelukkig niet nodig, en een jas eigenlijk ook niet. Het was een mooie wandeling door een glooiend bos, en telkens kwamen we erg mooie uitzichtpunten tegen.
Na de wandeling zijn we nog naar een kasteel gereden. En vervolgens nog naar Hoch-Elten. Vanaf daar kan je ook mooi uitkijken.
Toen nog een stuk langs de Rijn gereden. En op een terrasje met uitzicht over de Rijn, met alle schepen die langsgleden, gegeten.
Het was een erg leuk dagje!

En nu pak ik de draad weer op van mijn huiswerk. Ik ben bezig met een portfolio in elkaar te zetten: alle opdrachten en reflectieverslagen, studieresultaten, etc. mooi gebundeld in het zgn. 'portfolio'.
Daarnaast nog werken aan een opdracht. Dus nog genoeg te doen.

De hardlooptrainingen liggen even stil, i.v.m. de zomerperiode. Toch had ik veel zin om een duurloop te doen, aankomend weekend. En ik heb een mailtje gestuurd naar de loopgroep. Natuurlijk zijn er een heel aantal op vakantie, maar tot nog toe meldde 1 persoon zich aan voor de gezamenlijke duurloop. Ik ben benieuwd of er nog meer reacties komen. Dan gaan we zaterdag lekker lopen in het bos! Nu nog hopen op mooi loopweer.

1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! En veel plezier met hardlopen zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen