zondag 5 september 2010

Stil

Ja, het was even stil op het blog....
Ik was even heel druk met werken, en slapen. Daar kan je ook druk mee zijn.
Al de hele week lijkt het alsof ik verkouden wordt. Moe, beginnende keelpijn, etc. Maar echt verkouden ben ik nog niet geworden (dit klop ik nu dus af, zoals je begrijpt).
Dus nu heb ik de hele week gewoon toegegeven aan de vermoeidheid, en ben regelmatig 's middags gaan slapen. Heerlijk!! ;-)
Alleen op een gegeven moment vind ik het wel welletjes, en wil ik gewoon weer energie hebben. Daar wacht ik nu op.

Dit weekend wel heel wat dingen aangepakt. Schilderijen enzo opgehangen.
Ook een schilderij via Marktplaats gekocht. Scheelt toch weer ruim 30 euro!

En, gisteren weer jam gemaakt. En appelmoes. Die appelmoes was net niet genoeg voor de pot waar ik het in wilde doen. Dus deze week gaat 't op. Is niet erg - lijkt me lekker. Niet teveel suiker erin gedaan, ik hou namelijk niet van heel zoete appelmoes. Vroeger wel, het kon mij niet zoet genoeg zijn!

Vandaag veel van de zon genoten. 's Ochtends met kop koffie in de zon op mijn balkon. En 's middags gewandeld. Ik hoop dat het een tijdje zonnig blijft - dat hebben we toch wel verdiend na een maand lang ontzettend veel regen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten