donderdag 15 december 2011

Ineens een jaar voorbij....

Afgelopen maandag was ik jarig. Ik werd 34. Ineens dus weer een jaar voorbij...! Wat gaat dat hard.... Het voelt echt zo alsof de tijd harder gaat naarmate je ouder wordt.
Hoewel ik op en rond mijn verjaardag niet helemaal fit was - en nog steeds niet - heb ik het toch heel gezellig gehad. Een aantal familieleden kwamen, en ze kwamen niet allemaal tegelijk. Dus had ik het gevoel op meerdere dagen tegelijk jarig te zijn :-)

Gelukkig werk ik deze week weinig. En omdat ik alweer een heel aantal weken erg moe ben, ben ik nu een herstelprogramma voor mezelf gestart. Het ziet er ongeveer zo uit: slapen, eten, werken, eten, slapen, eten, slapen. En tussendoor hang ik op de bank.
Ik ga nog even zo door, en a.s. zaterdag wil ik weer naar hardlooptraining. Erna zal ik wel weer doodmoe zijn.... Maar goed - ik hoop dat het sporten het herstelproces versnelt.
En komend weekend ook maar weer de draad oppakken met de opleiding. Het huiswerk, daar kom ik al een tijdje niet aan toe.

1 opmerking: