zondag 3 oktober 2010

Rustig aan doorgaan....

Nu ik dit schrijf schijnt de zon vol op naarbinnen. Heerlijk!! En ook nog zondag, dus lekker vrij.
Het geeft me meteen een heel zomers en blij gevoel, en het geeft ook energie merk ik.
Afgelopen week was dat anders.... Wat het precies was weet ik niet. Maar sinds vorige week voelde ik mij niet echt lekker. Heel moe, regelmatig hoofdpijn.... Dinsdag had ik een cursusdag, en hoewel die heel leuk en interessant was kwam ik echt doodmoe thuis. Nee, ik overdrijf niet. Ik had gewoon echt geen puf meer voor wat dan ook. Dus toen lag ik rond 20:15uur al in mijn bed.
En dacht: "morgen is het over". Maar nee, na een lange nacht voelde ik me nog steeds behoorlijk belabberd.
Dit ging een tijdje door.
En vrijdag had ik teamdag. Mèt overnachting.
Ik dacht: "gewoon maar rustig aan doorgaan, dat is vast het beste". Af en toe wat extra op mijn energievoorraadje letten. De rust nemen wanneer het kan...
En uiteindelijk was vrijdag een heel gezellige dag!! Ook nog een speurtocht/wandeling door het bos gemaakt, met supermooi weer. Heel veel mooie paddestoelen gezien onderweg.
's Avonds met het hele stel in een B&B-accomodatie wezen gourmetten. En een leuk spel gedaan.
Na het gezamenlijk ontbijt op zaterdag ging iedereen weer naar huis.
Toen ik eenmaal thuis was, was ik behoorlijk moe. Maar... wel heel voldaan en dus aan het nagenieten.
's Middags lekker bijgeslapen ;-)

Op zo'n moment zie ik wel om mij heen, in huis dus, dat er ei-gen-lijk van alles moet gebeuren. Maar.... dat laat ik gewoon nog even liggen!
Eerst even genieten van het mooie weer. En morgen verder met huishouden, boodschappen doen, etc.

Fijne zondag allemaal!

1 opmerking:

  1. Dat gevoel heb ik ook, nu het buiten zo prachtig is: het huishouden moet maar even wachten. Snel nog de zonnestralen meepakken, nu het nog kan.

    BeantwoordenVerwijderen