zondag 27 maart 2011

Fijn buitenplekje

Dit weekend voornamelijk aan m'n balkon en de planten gewerkt. Met dank aan mijn lieve moeder, die mij daarbij hielp. Nadat we een doos met rotzooi (verfwater van het schoonmaken van verfkwasten, etc.) naar het afvalbrengstation hadden gebracht, zijn we naar het tuincentrum gereden. En veel verschillende zaden uitgezocht.
Bij mij thuis hebben we vandaag de balkons schoongemaakt en de zaden in de potjes gezaaid. Nu is het wachten op het opkomen van: lavendel, wilde rucola, kerstomaatjes, rozemarijn, lavas/maggikruid, stokrozen, en dat was het geloof ik.
Daarnaast ook wat kamerplanten voorzien van een iets grotere pot en verse aarde.
En nu met heel voldaan gevoel op de bank....

Heerlijk dat het balkon er weer fleurig en schoon uitziet!
Ik kan enorm genieten van een kop koffie in de ochtendzon op mijn balkon. De stilte, het uitzicht... Na zo'n moment (al is het maar een half uurtje) kan mijn dag al bijna niet stuk.

1 opmerking:

  1. lekker hoor! Ik kan me voorstellen dat je daar van kunt genieten. Ik heb helaas geen 'buiten', maar probeer zo vaak mogelijk de zon op te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen