maandag 11 april 2011

Time flies....

.... when you're having fun!
Zo voelt het nu. De dagen vliegen voorbij - hoewel ik ook wel mijn "mijmermomentjes" inplan... ik zou denk ik niet zonder kunnen (momenten waarop ik de tijd voorbij laat gaan zonder dat ik iets nuttigs of duidelijks
;-) doe - het zgn. "unwinding", heb ik ooit over gelezen).
Er gebeuren veel leuke dingen. Vorige week mijn toets gemaakt, en ik had een enorm hoog cijfer: 9,4!! Ik viel echt bijna om van verbazing. Heb het ook even extra moeten navragen, niet zozeer dat ik het zo graag nogmaals wilde horen, maar ik kon mijn oren gewoon echt niet geloven.
De dagen erna heerlijk gewerkt. Mooi weer, leuke momenten met de kinderen en collega's... erg gezellig op het werk.
Zaterdag had ik behoefte aan héél erg weinig doen. Dat heb ik dan ook gedaan! Alleen het hoognodige, zoals boodschappen doen.
Zondag een dag gefietst. Stralend weer, en door een prachtige omgeving. Heel afwisselend, zowel langs heide en bossen als ook over de dijk langs een rivier en met een pontje overgevaren.
En dan bedenk ik mij weer: Wat ìs Nederland toch mooi!!!
Natuurlijk weet ik heel veel mooie plekken te noemen in het buitenland. Plaatsen waar ik ooit ben geweest.
Maar Nederland heeft toch ook heel veel mooie gebieden. En niet eens zo ver van waar dan ook in Nederland.

Komende weekenden veel leuke plannen. Naar vrienden in Haarlem. Naar familie in Frankrijk, met Pasen. En nog een weekendje fietsen.
Het voelt net als vakantie :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten