dinsdag 26 april 2011

Frankrijk

En toch ook nog een stukje schrijven over Frankrijk. :-)
De paasdagen heb ik in Frankrijk doorgebracht. Luxe, nietwaar? Mijn zus woont met haar vriend in Frankrijk, op een boerderij (eh... ìn de boerderij natuurlijk). En mijn moeder, zusje en ik hebben er vlakbij een huisje gehuurd. Op (in ;-) ) de boerderij ging het werk gewoon door, maar iedere dag kwamen wij daar en mijn zus bij ons. Helaas was haar vriend wat ziek.... 
Heerlijk om even helemaal weg te zijn!! Ik kan daar zo van genieten. Al onderweg naar de bestemming kom ik helemaal in de vakantiestemming. Even geen werk, geen opleiding of huiswerk, geen klusjes die ik thuis nog moet doen, niets van dat alles. Gewoon even een paar dagen helemaal wèg - in een prachtige omgeving met overal mooie bloeiende bloemen, vol-groene bomen in heel veel tinten groen, en gezellig samen.
Hieronder een foto die ik gemaakt heb in het franse land:

1 opmerking:

  1. Wat is Frankrijk toch een prachtig land! 'k Kan me voorstellen dat je zus er is gaan wonen.. Ook lekker voor jullie zo'n fijne bestemming!!

    BeantwoordenVerwijderen